Minna Isoaho

Kaikki blogit puheenaiheesta Jeesus

Kauhuskenaario julki: Maapallosta on tulossa pannuhuone!

Kauhuskenaario julki: Maapallosta on tulossa pannuhuone – ja kohta ei ole enää paluuta. Maa kulottuu ja kuivuu, maanpiiri riutuu ja kuivuu, maan lailla taivaskin riutuu. Maa muuttuu saastaiseksi jalkojen alla, sillä sen asukkaat ovat hylänneet lain, rikkoneet käskyt, tehneet tyhjäksi ikuisen avioliiton.Siksi kirous syö maan, sen asukkaat saavat maksaa teoistaan. Siksi maan asukkaat käyvät vähiin, vain muutama harva jää jäljelle ihmisen suvusta. Jumalan tuomio kohtaa maailmaa
Julkaistu: 8.8. 5:02 , Päivitetty: 8.8. 9:22

Presidentti Kyösti Kallion rukous ja puhe talvisodan aikana 1939!


PRESIDENTTI KYÖSTI KALLION RUKOUS TALVISODAN AIKANA ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ 6.12.1939 NIVALAN KIRKOSSA,  KUN SUOMI OLI OLLUT VIIKON TALVISODASSA!  ALLEKIRJOITA JA LEVITÄ TIETOA!

https://www.adressit.com/presidentti_kyosti_kallion_rukous_ja_puhe_talvisodan_aikana_1939

Maallistuminen ja kristinusko

 

 Askettäin  kerrottiin englantilais -amerikkalaisesta tutkimuksesta, minkä mukaan maallistuminen auttaa kansakuntia vaurastumaan.

Näin väitetään olevan ,  jos yksilön oikeuksia ja etenkin naisten oikeuksia kunnioitetaan. Myös abortin ja homouden kannattaminen luo   entistä suuremmat mahdollisuudet pärjätä myös materiaalisella tasolla.

 

Onkohan maailmassa yhtään kansakuntaa, jossa tämä pätee? Tuskin.

 

Pääsin Jeesuksen avulla yliopistoon ja valmistuin sieltä Hänen avullaan

Vuonna 2010 hain opiskelemaan kolmatta kertaa historiaa ja varavaihtoehtona ympäristöekonomiaa: En läpäissyt historian valintakokeita ja ympäristöekonomiasta sain selville, etten ollut sisään valittujen joukossa. Petyin ja masennuin hieman, sillä olin jo kolmannen kerran jäänyt yliopiston ulkopuolelle. Kuitenkin yhtenä heinäkuun aamuna heräsin puheluun. Se oli Helsingin yliopistosta ja sieltä kysyttiin, halusinko ottaa vastaan opiskelupaikan ympäristöekonomiaan toiselta varasijalta, sillä paikan saanut ilmoitti, ettei halunnut paikkaa. Ilmoitin, että haluan ja sain sen.

Raamattu ja todisteet tarinoista.

Mitkä olisi todisteita Raamatun tarinoiden paikkaansapitävyydestä. Annan muutaman.

1.) Missä on Nooan arkki? Sanotte, uskovaiset, jumalan olevan kaikkivoipa. Miksi hän ei säilyttänyt tätä paattia tuleville sukupolville?

Sanotte myös hänen olevan kaikkitietävä (vaikka tosin kaikkivoipa ja kaikkitietävä eivät voi ola voimassa samassa hahmossa samaan aikaan). Silloin hän on tiennyt, että säilyttämällä arkin, hän tarjoaisi selkeän todisteen epäilijöille.

Nooan arkki olisi selkeä todiste.

Mitä Jeesus tekisi?

Kun Yhdysvaltalainen hevimetallibändi Metallica tulee suomeen ja lahjoittaa rahaa Hurstille köyhien ruoka-avustukseen, saa se miettimään kuinka alas olemme vajonneet ja mikä siihen on syynä. Tämä on ennenkuulumatonta maassa, jota me itse pidämme Pohjoismaisena hyvinvointivaltiona, jota puolestaan Yhdysvallat ei todellakaan ole. Emmekö me omin voimin pysty enää edes ruokkimaan kaikkein heikoimman asemassa olevia kansalaisemme? Onko täällä kohta NATO ”rauhan nimissä” jakamassa ruoka-apua nälkää näkeville?

Kristinusko-kuoleman kultti

Sam Harris on todennut, että kristinusko on kuoleman kultti. Päätin käydä joku aika sitten kirkossa katsomassa niitä menoja. En ollut käynyt yli kahteenkymmeneen vuoteen.

Tällaista näin.

Alttarilla roikkuu ihmisuhri (joskus verinenkin). Salissa ylistetään ja kiitetään tätä ihmisuhria. Sen edessä polvistutaan. Ja samalla kielikuvallisesti (jotkut kristityt uskovat kirjaimellisesti) syödään tämän ihmisuhrin lihaa (ehtoollisleipä) ja juodaan hänen vertaan (ehtoollisviini).

Eläköön Jeesuksen muisto!

Mielenkiintoinen kysymys että onko moraali sisäsyntyistä? Vai onko ihmisen moraalikäsitys täysin kasvatuksellinen asia? Itse ajattelen, että moraali on suurelta osin opittua käyttäytymistä.

Jeesuksen moraaliton pääsiäinen

Vanhassa Testamentissa jumala tappaa Egyptin esikoiset säästäen Israelilaiset. He olivat merkinneet talonsa verellä, jotta kaikkitietävä jumala osaisi olla tappamatta vääriä lapsia (http://raamattu.fi/1992/2Moos.12.html#o21 ).

"Tästä päivästä tulkoon teille muistopäivä. Viettäkää sitä Herran juhlana. Pitäkää tämä ikuisena säädöksenä sukupolvesta toiseen. Syökää seitsemän päivän aikana happamatonta leipää,…"

Toimituksen poiminnat

Julkaise syötteitä